1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

PDFچاپنامه الکترونیک

مشاوره

فرآیند خدمات مشاوره‌ای در برگیرنده کمک‌های مشاوره‌ای این گروه در زمینه مسائل كامپیوتری به کلیه مشتریان است. از بارزترین خدمات مشاوره‌ای می‌توان مشاوره برای سنجش و شناسایی نیازمندی های کارکردی مشتریان و بررسی های اولیه و امکان سنجی سخت افزاری و نرم افزاری جهت خرید کالا و یا انتخاب خدمات است.

پشتیبانی

با اشتراک سالیانه ، کامپیوتر خود را بیمه کرده و نگرانی حل مشکلات را از خود دور کنید! ما در کوتاه ترین زمان در کنار شما هستیم. افتخار داریم تا سیستم های کامپیوتری و لوازم جانبی را در سطح خانگی وتجاری پشتیبانی کنیم تا رضایت شما حاصل شود، چرا که معتقدیم مشکل شما مشکل ماست.

طراحی سایت 

امروزه داشتن یک سایت جذاب و پویا به یک اصل مهم در تجارت های خرد و کلان تبدیل شده است و چه خوب است که شما هم در این عرصه با هدف و برنامه وارد شوید شركت داده بان رايانه توحيد با بهره گیری از مهندسین مجرب آمادگی طراحی و پیاده سازی انواع وب سایتها، پورتال های سازمانی و فروشگاههای اینترنتی را دارد. ما سعی می کنیم سایت شما زیبا، جذاب، سریع و مطابق میل شما باشد

آموزش و پیاده سازی شیرپوینت

متخصصین شرکت داده بان رایانه توحید با داشتن مدرک گذراندن دوره‌های آموزشی معتبر شیرپوینت، توانایی طراحی، اجرا، مدیریت و آموزش سیستم های مبتنی بر فناوری Sharepoint  را دارند

نرم افزار

شرکت داده بان رایانه توحید با استفاده از مجرب ترین برنامه نویسان آماده ارائه خدمات برنامه نویسی به شرکت‌ها، ارگان‌ها و کاربران گرامی می‌باشد. ما با در نظر داشتن نیاز کاربر خود بهترین و قوی ترین برنامه های حسابداری، انبار داری، خدماتی و ... را ارائه می دهیم.